Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

A fost frumos da nu va mai fii!

Ai castigat sau ai pierdut,Nu te oprii din drumul inceput. LUPTA!!! Sperand ca intr-o zi tot ce doresti se va-nplinii. Regreta doar timpul pierdut tot ce puteai sa faci si…….na-i facut!
Daca intr-o zi iti vine sa plangi, cauta-ma. Nu promit sa te fac sa razi dar pot sa plang cu tine. Daca intr-o zi iti vine sa fugi, cauta-ma. Nu promit ca o sa te opresc, dar pot sa fug cu tine. Daca intr-o zi nu ai chef sa sculti pe nimeni, cauta-ma. Promit sa tac oricat vrei tu. Daca intr-o zi ma cauti si nu raspund… vin-o repede sa ma vezi, poate eu am nevoie de tine.Daca intt-o zi iti vei cauta iubirea si no vei gasi ,cautama iti voi oferi iubirea mea!
 Atataa iti spun:*!Este alegereaa taa.Atata timp am fost prieteni.eu imi cer scuze dar trebuie sa fi intelegatorr. Sperr sa vezi postareeaa aceastaa si sperr ca ma vei intelege daca nuu este pierdereaa taaa.altadata numaii promiteeee:*!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu