Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 19 februarie 2011

Happy day !!

Buna seara ! >:D<. astazi a fost o zi plina de rasetee. tipete. injuraturi. nervi. dar cel mai mult rasetee .Radeam din lucruri baanalee daar mai ales atunci cand nea alergat un copil =]]].
Sa va spun povesteaa ! :">


Veneam din Tomis 3 impreuna cu anitaa si roxaanaaa. mergeam pe strada si radeam daca ne aratam un deget una la alta =]]. Pe langa 29 era un ciutan de clasa a1a cu un pistol dala cu bile. si a inceput sa faca pe spidermanu cu nooi =]]. si vroia sa ne nimereasca. noi infriicatee am fugitt panaa la ciresica in parculeet si copilul ala ne urmareaa. euu ma oprisem ca numai puteaam si vine la minee=]].iam luat sapca iam aruncaato lam luat de par =]] si iam luat pistolu. vroia sa ma muste dar na putut. asa ca ma ciupitt si mia facutt o ranaa pe manaa.=]] ( ee mare si adancaa ) . am intrat in david si am crezut ca am scapat de el. cand am iesit ala era la usaa =]]. noroc cca aaparuse ikim =]] si a plecat ciutanu aalaa =]]].




Ca in filmelee cu prrostii =]]].Deaa si maainee va fi super superr !! ;xx.
Iloveyou orcumm !! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu