Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 21 mai 2011

Si totusi era sa moara .

Heeeei . a venit timpul sa scriu ceva mai amuzant nu ?! atata tristete . tristete . tristete parca mia ajuns si sunt umpic mai bine <3 . ( postare pusa la cerere )


O zi de vineri . =))

Ieri . 20.05.2011 vineri . am iesit afara cu o fata si VARUL  meu draag . fiind singura acasa . am intrat sa beau si eu apa si sa le dau si lor apa . Mihai ( varul meu ) ma speria intruna cu pestii meei . ( daca moare vrun peste mor si eu cu ei ) .
El : mariaaaaaaaa pestiiiiii.
Eu : ce au
El : inoata .
Eu : MATA
 dupaia .

El : mariaaaaaaaaaa.
Eu: ce dracu mai vrei ?
El : pestiiii .
Eu : ce ai mai facut ?
El : mananca KRAX .

alergand eu repede spre acvariu . el statea cu kraxu deasupra acvariului x_x cand am vazutt l.am injurat de toti mortii posibili=)).

In bucatarie .

Eu imi luasem un pahar cu apa . si isi luase si el ( ce face bossu face si copia . normal b-) )
Prietena mea . stand frumos pe scaun . el ca bou a trecut pe langa ea . si asta la atins cu picioru putin .( practic la gadilat . zice el ) . vreau sa zic ca a scuipat apa pana si pe geam . toata bucataria era plinaa cu apaa . inclusiv gunoiu =))) .

Experienta de 10 minute . de ne uitat .

Inca o data repet . postare pusa la cerere . sper sa fi mandruuuuuuu :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu