Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 11 iunie 2011

Un weekend stricat !

(:| heei . 
incaa un weekend stricat . din cauza cui ?!
1. din cauza barfelor si a prietenilor .
2. din cauza vremei .

Inainte ne zicea ca nu o sa ne lase . ca suntem totul ca suntem inimaa ei/lui . ( nu dau nume . sa se simte doar :) ) 
si acum ce face ?! ne lasa . sa ne lase sa se duca la prietenasii ei/lui . 
Sincer chiar m-am saturat de minciuni / barfe si altele . am prietenii mei . imi pot face si altii !! nu ii voi lasa pentru lucruri banale .
Atata am avut de zis . sper sa te simti :* .

Si se zice ca este varaa !! .
Ce varaa frumoasa :x. cu mullte ploi / tornade/ vijelii /furtuni :)) :-j .
Si azi vroiam sa merg si eu la plajaa . 
Astaa eestee . stau in caasaa (:|


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu