Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 12 martie 2011

Ce oameni =)))) !!

Bunaa. ce faceti >:D<. am revenit si eu . cu o postare mai amuzanta fata de celelalte. citeste si tu :* !



Vane_a ta: ce faci>
Mariaa :x: bine .
Mariaa :x: bine .
Vane_a ta: ce ai patit?
Mariaa :x: nimicc.
Vane_a ta: ok.
Vane_a ta: am vazut ca te intelegi bine cu androx :x.
Mariaa :x: asa si cei cu asta?
Vane_a ta: pai vroiam sa ma faci iubita lui
Mariaa :x: ai nu pe bune
Vane_a ta: da
Vane_a ta: eu il iubesc foarte mult imi pasa foarte mult de el. fara el nu pot trai intelegi?
Mariaa :x: nu 
Mariaa :x: da el te iubeste?
Vane_a ta: da . foarte mult
Mariaa :x: aha bine
Vane_a ta: tu sti macar cum e sa iubesti?
Mariaa :x: ) nu. numai tu sti
Vane_a ta: asa credeam si eu
Vane_a ta: deci ma mai faci iubita lui sau nu?
Mariaa :x: nu stiu depinde cum te porti.
Vane_a ta: aa. esti geloasa.
Vane_a ta: am inteles
Mariaa :x: geloasa cu?
Mariaa :x: adica pe vine
Mariaa :x: cine*
Vane_a ta: pe mine.
Mariaa :x: nu cred
Vane_a ta: eu da il iubesc foarte mult
Mariaa :x: aha bine cum zici tu
Vane_a ta: poate iti va veni si tie randul dar pana atunci ....
Mariaa :x: nu cred 
Mariaa :x is typing...
Mariaa :x: hai ceau. caa deja ma enervezi
Vane_a ta: bn. pa


Zi si tu =)) !!








4 comentarii: