Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 16 martie 2011

M.am dezamagit pe minee.

Pe cine am dezamagit cel mai tare .
Cred ca aici se cuvine sa raspund pe categorii de varsta....dar, in general, cred ca pe mine. De ce? Pentru ca am renuntat la multe lucruri prea usor, pentru ca m-am limitat la banal in unele perioade din viata, pentru ca puteam sa fac mult mai mult decat am facut, pentru ca nu am incercat si nu am luptat din toata inima. Intr-o anumita perioada din viata cel mai mult mi-am dezamagit familia.credeau ca eu doar copillaresc. dar nu era asa.


Pe cine iubesc cel mai mult.
La varsta frageda pe care o am . si experientele neavute. nu prea e cazul sa iubesc. poate cand voi fi mai mare si voi avea o relatie de lunga durata. atunci se va numi iubire . dar acum...


Mai bine . lasati baietii in pace. si veti vedea cum se intorc inapoi.



Ştiţi şi voi fetele acelea care “se îndrăgostesc” de un tip, nu pentru că ar fi vorbit vreodată cu el, ci pentru că arată bine si e smecher B-). După ce că timp de ceva vreme se ţin de el ca scaiul de pantaloni, lipiciul de foaie, râia de piele, musca de caca, după asta se plâng că:

-Off . de ce nu ma place. de ce nu ma iubeste?! de ce. nu sunt destul de frumoasa ? !. imi doresc sa mor. numai pot. numai am de ce sa traiesc. simt cami cade luna in cap si soarele se despica . :-@ :-@ blaa blaa blaaa. 

GATA FEMEIE!!! Nu mai dramatiza atâta! Dacă-l placi, asta nu înseamnă că trebuie să-i permiţi orice. Ai încercat, nu te-a plăcut. Gata, e timpul să redobandeşti perspectiva şi să mergi mai departe. Crede-mă când îţi spun că nici n-o să mori, nici nu vine sfârşitul lumii, nici ţara nu se scufundă într-o prăpastie, nici lumea nu va muri , DAACA ALA NU TE PLACE.

Bineinteles, că după ce stai ca proasta câte o oră să o lămureşti pe una că bou  curului meu  nu e buricul planetei…ea va dramatiza şi mai mult:

-Ai dreptate tu, el e un prost. Dar oricum nu voi găsi pe nimeni care să mă placă. Sunt urâtă, sunt grasă, sunt şi proastă.




Băi….vă zic…mai bine nu vă băgaţi în consolări de genu’. N-ai cu cine vorbi…fata oricum o va ţine pe a ei şi va întreba unde a greşit. Daca ea il vrea pe ala. nu o sa se lase pana nu o sal aiibe pe alaa. Una din greşeli e şi că îi oferi totul pe tavă `masculului`. Ce să vă fac fetelor dacă plictisiţi băiatul?
Dacă nu le daţi atenţie, ia să vedeţi cum vin ei la voi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu