Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 decembrie 2010

Deci ce sa'ti mai spun?M'am gandit sa'ti zic ceva atata timp cat toata lumea "ba mai scrie ceva de tine","da dce numai scri de tine".
Asa deci sa incep sa scriu.
Ce veeii face tu mainee?Pai euu o saa merg la palaazuu;x laaa neebuniii.Si o sa cant dansez tip etc etc.dea glumea.pe bune glumeam.nu sunt drogata ca alexandraaa <3 mai ales la ora asta.deci maine va ffi o zii unica speciala si minunaaataa.si duminicaa vinee mosuu;x.si ce o sami aducaa.surprizee surprizee.tie ce'ti va aducee mosuu:>:)).propozitia asta imi aduce aminte de ceva prevers.
Loredana:maria tie ce'ti va aduce mosu?
Eu:un vibratorr xxxxxxxxxll.
Loredana:pai iti va incapea?
Eu: vrei sa incerc pe tine?
Dadada stiu ce gandrui amm muhahahaa.dar nu nu te gandi la asta.nu maa cheama a.. da nu are atatea litere dar na sa nu se simta.pnm ce sa'ti mai zic.m'am chinuit o ora sa gasesc cum se pune o amarat de melodiee pe blog.dar cu ajutorul livieii am gasitt.tnx and i love youu <3.
Paaaii paii aa e un film smecher pe proTv asa caaa ma duc sa ma uit.dada ai inteles bine.
Revin mainee nu scapi asa usor de minee:*.glumeamm.si mie si cam somnn:*.
Te'am puupaatt honeyy ppaa:* and nb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu