Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 decembrie 2010

Bancurii amuzantee:))!

Am gasit cateva bancuri amuzantee pe net si altele de la prieteni:Pnm stiu ca no sa le citesti dar le pun pt cine vrea sa se amuzee:).cand leam citit prima data am ras incontinu .
Deci fi "anteeennaa":
 Un tip statea necajit pe un scaun la bar. Vine prietenul lui si-l intreaba:
- Ce s-a intamplat de esti asa de distrus?
- Iti amintesti de fata aia superba de care ti-am povestit data trecuta?
- Tipa nou angajata de la firma ?!
- Da, da, cea pe care numai trebuia sa o privesc si aveam o erectie puternica ?!
- Si ce s-a intamplat ?
- Pai, mi-am luat inima in dinti si am rugat-o sa iesim seara la o cina in oras si la ora 8 trebuia sa o iau de acasa…
- Si si???
- Pai, ca sa n-o sperii din prima seara, mi-am legat p… de picior si asa am plecat la ea acasa…Am sunat la usa si a aparut intr-o rochie mini-mini, cu un decolteu imens…
- Si, si, si ce s-a intamplat???
- Si i-am tras un picior in gura !


 3 tipi merg prin desert, aproape morti. Dau de o manastire de maici. Stareta
- “Nu intrati daca nu va taiem p***. Aici e o manastire respectabila” Zic aia ca e periculos, ca pot muri, da’ stareta nimic. Pana la urma sunt de acord. Intra primul
- Au..au..au..au..au..au…..moare. Intra al doilea
- Auuuu-si moare. Merge al treilea si zice:
- Inainte sa mi-o taiati spuneti-mi de ce s-a chinuit mai mult primul.
- Pai primul era padurar si i-am taiat-o cu fierestraul,iar al doilea macelar si i-am retezat-o scurt cu satarul.
- Bine..eu sunt vanzator de inghetata, sugetimi-o pana se topeste.


Sotia se intoarce acasa dupa ce a fost pe la cumparaturi , si arata sotului noul sutien pe care si l-a cumparat . El , cu o voce plictisita :
- De ce l-ai cumparat daca n-ai ce sa pui inauntru ?
- Pai atunci tu de ce porti chiloti ?….

Clasa de maghiari la ora de limba romana.
– Gyury, spune, te rog, o propozitie!
– Duminica me duc la pedure.
– Gyury draga, dar nu-i bine.
– Atunci nu me duc.

Se duce Bula intr'o zi la scoala si profa ii zice:
-Mai Bula schimba'ti si tu numele ca daca schimbi prima litera iesie un cuvant obscen
-Bine doamna profesoara.
Vine a2a zi Bula si ii zice profei:
-Doamnaa ma cheama Denis

Un comentariu: