Totalul afișărilor de pagină

duminică, 5 decembrie 2010

A venitt mosu!:x

Cee faaccci>:D< ?Nu esti fericit/a?:)).euu daaaa.extra mega super fericitaa.a venit mos nicoolaee.se zice ca el aduce dulciuri da sunt si mici exceptii printre care euu:> in care aduce si cadourii:)).mi'a facut o maaree surpriza chiar nu ma asteptam.dupa acele multe dulciuri . si un parfum de la pure blanca. mirooasee super binee.si e rezistent.adica naa.in fine mosul e bogat anul asta?:))
Eu: oo maamii inseamna ca ,mosul are bani anul asta si cine stie ce primesc de mos craciun.pt ca chiar merit:))
Mamii: ee e bogat nu vezi ce criza e.da la voi a facut mici exceptii ca sunteti mici si proastee.
Eu:da ai dreptatee.haaaaaa ce'ai ziss?:))
Deaa si mainee e scoalaa si eu acum plecc cu ei la nu stiu ce rude si daa.bineee hai te'am pupaatt ppaa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu