Totalul afișărilor de pagină

joi, 30 decembrie 2010

Boreed!Ma plictiseesc oameni buniiiiiiiii!

Bunaa.cei maa cu plictisealaa astaa?este 1:11 si nu dorm.nu mie somn ma plictisesc de moartee.nici nu am ce sa fac.pe mess mai sunt vreo 5 6 persoane.nam ce sa vorbesc cu ele.nu exista subiecte.la televizor nimic interesant decat filmee xxx si desenee.sormeaa doarmee.SI EU NU AM CE SA FAC.morr de plictisealaaa.mainee.adicaa ce maine ca e mainee.dimineata credca o sama scol pe a 12.o sa ies peafara.la vreun suc ceva.nici nu stiu ce sa fac pe plictiseala asta.afara e frig.intram intrun alt an.waaww.cee minuneee.a trecut si anu astaa(:|.ma intreb ceo fi si in 2011.sper ca mai binee.oo waw a intrat cineva p emine cu un subieectt:)).
eu ma duc sa ma plictisesc in continuare vorbind pe mess!papa.revin maine cu un ultim post din dragul nostru si scump iubit an 2010:))(cele am cu complimentele):)).dadaaa
haidee paa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu