Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 8 decembrie 2010

Raw raww dee tott.

MI'ee rau rau rauu.nu pott sa scriuu.nu tee vadd.rau rauu.dar m'am gandit ca daca scriu imi treecee si suparareeaa si rauu.suparareeaa din cauzaa luii rauu din cauzaa meaa.Am datt teezaa.10 iau 10 cu feeliciitariii.
Eu:fataaa i'au 10 10 cu felicitarii.
Anna: Da mai scadee vreeoo 5 sau 6:)) cu felicitarii.
DaDAA nu e adevaratt.am facut tot de sub bancaa?:>:)) glumeamm.de la colegii.pt ca suntt nistee oameeni buniii.ssii maa iubescc si eu ii iubesc pe ei.cu exceptii.Am rezolvatt si cu copii aia prosti de la 6B binee.nu toti sunt prostii.unii suntt de treaba dar exceptiile de prosti.handicapati.idioti.ratatii.scuzee handicapate.idioate.ratatee.se stiu ele.FETEELORR SIMTITI-VAA!si uite asa mi'am rezolvat problema cu surdele alea.mai imi ramanee suparareeaa:))da o rezolv eu si pe aia.ma amuzat ieri taree sara cand am venit acasa:)).
Saaraa:mmariaaa
Eu:daa saraa.
Saraa probaa la orall=)).
Eu:ahaa binee/
Ivascu:=)):)) hahahahaaa..
Da si pe mine ma amuzat multt..Sau la matee:)).
Profa:maria cine tea zgariat in halu asta pe maini:O
Eu:eu doamna profesoara.n'am avut ce sa fac la teza la romana.(vroiam sa zic ca ma zgariat pisica,dar n'am pisica asa ca ma dadeam de goll:)))
Profa:adica esti emmoo?
Eu:nuuuuuuunuuuu X_x.
Profaa:sa nu tee mai vad asa.
Euu:dada binee:))
Daa si iar mi'am spart buzaa.Mi'a curs putin sange da cee conteazaa.conteaza ca m'am amuzat maximm:)).da si eu tresa invat la religie.pescuireaa minunata:))ca daca nu imi pune 4.da si tresa invatt.si luni dau tezaa la mateee si in weekend nu pot sa iess:((.sau poate doar sambata.e vad euu.Serios!Paaa:*!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu