Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 decembrie 2010

E nu stiu nu'mi vine numee!

Salutaaree >:D< cee facii?:>eu stau ca proasta sa'mi fac cele 17 exercitii la matee.tottuusii.nici nu a inceput bine scoala si temele deja curg.frt existaa limiitee.macar 5 ex ar fi bune decat 17 totuusii.gaanditii inaainteee.nu zic de celelalte profe alea sunt ok darr la matee e groaznicc nici nu vreau sa ma gandesc la tezzaa X_x 4 cu felicitarii iauu.bine nu vreau dar nu credca o sa stiu multe.si miercurii dau teza la romanaa si tresa invatt .bla bla bla.cine nu stie sa vorbeasca romanestee?:))substantiv verb bla blaa.dadaaa si uite asa vinee revelion wth my frienddss;x.undee il faceti voi?eu il fac cu prieteniii din cartier.apoi cu parintii;xdaaa <3 e minunaatt.artifiicii alea aleaa.nici na venit craciunu si in fiecaree searaa bubuiee petardelee da si mie imi placeee.sii ee 11 aproape si eu trebuie s ama duc sa ma imbrac sa'mi fac geanta.ee tema o copii in cls  de la colegi un ex ca pe ala nu l'am faccutt sii dadaa.uite asa imi petrec eu timpul.in loc sa stau la calculator etc.DE CE MAI EXISTA SCOALA?nu stiuu.dar daca nu exista scoala nu ne intalneam cu persoanele speciale,best friends,colegi etc.asa ca dce existaa cartee ,dce exista invatat.mai bine ne nasteam destepti.cum e citatu ala." m'am nascut destept scoala ma tampit.ee adevaraat.bine nu  ca nimeni nu se naste desteptt.daa totusi.da bine hai ca.credca e 11 ( scuzati cacofonia am pus virgula :">) si eu ma duc sa mananc sa fac ghiozdanu s ama inbrac etc.v'am pupaat paa:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu