Totalul afișărilor de pagină

joi, 16 decembrie 2010

Specialllll!

Heiiiii hei heeii.ce faciiii>:D<.nu'i asa caa esti fericittt.
eeuu sunt sunt sunt de 1000000000 de orrii.nu'mi vinee sa creedd ca s'a pus pe josss.de obicei nu'mi place sa ningaa.dar atunci cand se pune pe joss mult mult mult si sunt la scoalaaa.cuu cei mai tarii elevi din lumeee.te bucurii naa.nu conteaza ca am cazut de vreo 5 ori din cauza lu Abdul . Alex. Paul. Colegiii alde Petre Vasi Sedan si mai stiu eu cineee.conteazaa ca m'am distrat maxim.si la oree eram cainee plouaat.decii daa deabia asteptt maineee.poozee pozee pozeee.bataiee bataiiee bataieee colegi colegi colegi si prieteni prieteni prieteenii.

aa fostt superrbb.ziua asta no so uitt.maa doare pieptul plaamaanii la cata zapada am mancaatt;x.dar cee conteazaaa.conteaza ca suntt fericitaaa.<3 youuuu!nu tuu .se stiee cineee.si tru friends despre cine ee vorbaaa;x.hai ca am dat multe detaliii.
maine maine maineeee :x.paaaaaaaa!

Un comentariu: