Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Vremeaa astaa (:|

Neaataa(:|.Ce faceetii:>?
Ei bine eu fac binee.cel putin asa cred.m'am sculat cu o durere maxima de caapp si cand am vazut vremea de afara ma durut si mai rau.mdeaa dar acum suntt binee la calduriicaa paturaa:>.dadaaa si parca miee urat sa ies din casaa.si vara nu stiam cum sa plec mai repede de acasa.
si acum parca imi vine rau sa ma uit si pe geam.in fine suntem in decembrie totuusii.iarna trecuta in decembriee ningeaa.dar acum nu.si imi e bine asa cum e.
da deci azi va si super smecher.pt caa o sa ma ducc laa coleegutii mei in palaazuu.acolo la nebuni adadaa glumeam.ma apuca.:)).sii si o sa fiee supeerbb.dar dacaa  o sa ploua imi bag picioru sii plecc.siisi m'am saturat de friig.mai binee e varaa cand e cald si merg laa plaajaa:>.si intru in apaa aiaa recee sisi doar cand imi aduc amintee ma bucur si incep sa rad de asta vara ..dar acum la ce pot sa ma gandesc ca o sa ma duc la patinoar in fiecare weekend:>daa la astaa.
Ce pot sa mai zic:)).imi aduc aminte de vara si cand ma gandesc la asta imi vine ce porcarie am spus eu.
miha: aoleu ce gust naspa am in gura.
eu: da'te cu parfum in gura.
miha:ba tu esti handicapataa.
eu:nuuuu nunu dce esti nesimtitaa maa faci de rass X_x,
dadaaa cea mai smechera vara.dar dar si iarna asta o sa fiee mistooo.
aoleu si maa doaree capuu pt.ca aseara nu am putut sa dorm pt ca un handicapat ma sunaa cu numar pprivaaat.cinee drq ee nushhhh.ma rog.eu  maa ducc sa ma pregateesc.ca de ma duc in palazuu la nebunii meeii saa facem prostiii:>(glumeam.pe bune doar glumeam) dada.hai k te'am lasaat.vbb disearaaaa.paaa byeee\\
You're my drug and I'm addicted to it.lovee youu.
acum serios paaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu