Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 decembrie 2010

Dimineataa naspaaa.

Neataaa.ce naspaa e afaraa.cand m'am sculat (telefonul ca cine a sunat e bou) m'am uitat pe geam.cce sa vezii e inorat mai sta putin si ploua.e ud pe jos.intr'un cuvant NASPAA.nu am nici cum sa ascult muzica la maximm caa e mamaa acasaaa b-).ce cauta nu stiu.deaa.si e super extra magnific de plictisitorr.daca nu se inventau calculatoarelee ce faceam ne dadeam cu rolele in casaa.sau cu sania in frigiderr,ne holbam pe pereetii cee faceaam.muream de plicttisealaaa.cuvantul de bazaa.sau sunt unii copii pe care parintii ii pedepsesc.fara iesit afara fara calculator fara televizor:)).vai cum rezistaa ce drq fac invataa se uita pe geam.in locu lor as sari pe geam.stau la parter parteaa bunaa/dea si azi scoalaa.si dupaiaa weekenddd;x.superr smecherr afaraa .dar luni dau tezaa ee vad eu cum facc impart timpul :>.m'am saturat dee frigg.in acest momentt am o ditamai paturaa pe mineee.si stau si in patt si tot miee frig.degeteelee suntt reciii:)).sii hai sa inghetaamm cu totii.in acest ,moment inafara ca scriu aici.ma uit pe pereti si admirr posterelee melee.cuu ac/dc sii adamm laberrtt.lipsa de preocupatiee.si azi incep la 12.si mai e putin pana la 11.saa manancc saa ma imbrac machezz etcc.si e naspa afaraaa.siii numi placee vreau varaa inapoiii.cand era caldd cald de 40 de gradee eraa binee.ca ma duceam si la maree.dar acum ciuciuu.mamaia e inchisaa.am fst acum 1 sapt si nu era nimenii.erau toatee inchhiiseee.naspa naspaa ce sa zicc.plajaa e naspaa.bate vantu ee frig si rahaat.scoalaa asta e de cacat.deci cel mai binee varaa dragilorr..summerrr.plaja.prieteni.ciresiicaa.multe prostii:)).totusii.hai k va las mie frigg sii sii ma ducc sa manancc.haii paaaaaaaaaaaaaaaaa:*
Cand ma uit la poza parca  mi se facee si mai frigg.bine macar ca nu ningee.ceaaoo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu