Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 4 decembrie 2010

M'am saturaaat!

Heii >:D< salutt.Care e viata voastra?:>/
Ei bine a mea e una naspa.bine nici chiar dar m'am saturat de frig.si e abia la inceput.m'am saturat frate.azi am fostt la handicapaatii meii si am inghetat ca un cacatt.stateam in cimitir ca boii:)) si ingheettaam.dea a fost o zi smechera si no so uitt.ne'am injurat,ne'am batut (bine ca na lins:)) sau ploauat cum ziceau meteorologii),dea.dupaia am fostt in cimitir ne'avand ce sa facem pe strada.dadaa acolo neam adunat toti si am inghetat ca porcii,vantuul bateaa dee'ti intra in meecla,sisi eram toataa rosiee si imi era frig..si nu eraa nimeeni ca sa ma incalzeascaa:(.haa glumeam.sau poate nu.doar glumeam ma.nu o lua in serios iimii e foarte frig si stau in patura totusii.m'rog.sper sa mai mergg dadaa.;xsi mi'a placut si mai vreaau.da ma mai duc eu.ceee nu scapa ei asa usor de minee:).
Hai ca ma duc sa mananc clatitee.si tu nu poti sa mananci caa tu nu aii banii.eu am si mananncc veezi iti facc in ciudaa:))(ee delirezz)hai paa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu