Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 11 decembrie 2010

Naspa naspaa!Nu'mi placee delocc.

Heii bunaa >:D< cee faceetii?euu fac naspaa.mie frigg frig frigg.si afara e urat si ma plictisesc si e trist.si nu'mi placeee.pai ce sa va zicc.azi a fost o zi plictisitoare de altfel.dimineata m'am sculat la 10 jumate mam spalat mancat etc.dupaia pana la 2 jumatee mate mateee bleaah.la 3 am iesit afaraa.am inghetat.am stat pana la 5 si cevaa.ca muream de frigg.am intrat in cas ama mancat si m'am asezat pe scaunul meu caldd;x.daa si mainee patinoar patinoar patinoaar with myy friendss;x.o sa fie smecherr/da doamne sa nu cad ca anu treccutt.cand am cazut anul trecut ma durut spatele o lunaa:))daa ce conteaza conteaza ca m'am distrat.sii sper sa ningaa caa e misto atunci cand esti la patinoar sa ningaa;x.pozeee pozeee ;.xsii nush ce sa mai zic.a da tresa asculti melodia asta neaparat.caa daca nuuuu te urasc urasc urascc.mersi mersii mersii.:*
http://www.youtube.com/watch?v=06IdOzm0zOI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu