Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 decembrie 2010

Voi voi voi, mi'ati stricat viata!

Voi astia de la 6B din scoala mi'ati stricat tt viata frate.de cand ati aparut pana o sa dispareti o sa ma mancati de vie.deci eu numai suport la cate minciuni scoateti.bine macar ca nu spuneti ca sunt curva  sau altele.m'am saturat de voi si de parerile voastre.macar daca mintiti mintiti frate cu cap.nu ca aia a vazuto pala si au vorbit si pnm.unu imi zzice ceva si altu altcevaa.tootusi ganditi ca bagati oamenii in cacat.ca dacaa ati fi voi in locu meu ganditiva.da sa stiti ca lucrurile nu se rezolva asa usor;).Toata viata mi'ati stricato.sa ramaneti cu asta pe minte.
Si mersii iti sunt recunoscatoare alle pt ca miai zis.<3 you,da si mai sunt cateva persoaanee radu,caataalinn sii numai stiuu.teenncsss:*
Hai pa ca numai am chef de nimic,nici macar de viata.

Un comentariu: