Totalul afișărilor de pagină

vineri, 17 decembrie 2010

Zapadaaa!Om de zapada mai bine zis!

Heii.!tocmai ce m'am intors de la scoalaaa.a fst o zii  plinaa deee zapadaaaa?:(::|.eu da pt mine a fost.am fostt plinaaa din cap pana in picioare dee draagii meeii colegi si prieteni.placaje peste placajee:)).
Dirigaa:....bla bla blaaa..daca va bateti cu bulgari de zapada puteti fi exmatriculati din scoala.sau 3 puncte la purtare.
Asu:pai doamna sa va zic.noi nu ne batem cu bulgari.
Diriga:pai cu ce va bateti
Asu:cu zaapadaaaaaaaaaaaa.::)))
Zapada a fost peste tot (mersi Ikim si cine a mai dat).am ajuns acasaa uda udaaa.din cauzaa unoraa sa se simtaaa (Abdul.Costel si Mihaaii)am cazut si m'am lovit la osu curului..decii o sa morrr.nu am putut sa fac sportu si proful isi batea joc de minee:)).La magazin am trimis pe altcineva ca nu se puteaaa:)).deci nu stiu cum o sa ma duc eu maine la patinoar:).eh nu conteaza mor mor macar iarna si cu my friends:))Culmeaa idiotenieeei:sa mori de ziua taa:))!glumeaaam.hai k eu acuma m'am plictisit sii siii vreau sa vorbesc pe messs.cuu unul dintre ei (caree mau facut om de zzapada).sisii..hai paaa:*!

4 comentarii:

  1. a mda ! chiar imi paree rau k nu am fost si eu azi :>:)) poate mai cadeai o data si din cauza mea
    k la cum te tii tu pe picioare , k ultima oara cred ca mai tii minte cum ai cazut prin clasa:-" :))) buff ca sania :. asa te-ai dus:)
    doamne:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu miaa placuut!am avut gheata in cap cum drq sami placa=))

    RăspundețiȘtergere