Totalul afișărilor de pagină

luni, 13 decembrie 2010

Linge!Naspaa.

Dea neataa.ce sa va spun m'a sculat doamna emaa spunandu'mi ca linge afaraa.pai  cu ocazia asta ma intorc cu spatele sa ma linga'n cur.da nu vreau sa ningaa e naspaa.ceaga groasa haine gorase cizmee ghete etcc mai bine vara la 40 de grade.iarna e misto pt.ca e patinuar atata tot.mau anuntat  ccativa ca ma boteazaa.da nu cred.atata timp cat no sa ies.da deci sunt foartee foarte dezamagitaaa.
Emaa:maria mariaa
Eu:aa.
Emaa:linge lingee.
Eu:dormm.vrei sa'mi pun un cutit in cap ca nu vreau sa linga.sa ma linga'n cur (scuzati expresiaa:*)
Emaa:hai so vad si pe astaa.
Eu:sa'mi bag picioru in ea de zapada.

e da daca auzi cum o spun euu radeai da asa nu are farmeecc:*.hai k ies cu sara ma duc sa iau mancare la pestii:)) au ramas faraa.hai paaa:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu