Totalul afișărilor de pagină

luni, 20 decembrie 2010

`Aproaapee vacantsaa!

Bunaa seara dragilorr!(vezi vezi sunt politicoasaa).ce facetii.bine sanatosii>?euu sunttt .ce sa va zicc.am luat cadoruiii pentru craciunn.am fst la scoala.pt 3 ore:)).dar caterinca maximaa.dupa scoala am stat afaraaa.cu aceii copii obraznici care facc prostii ( sa va fie rusinee:)) ).si am venit acasaaaa!acasaa ce sa fac plictisealaa.mai e doar mainee si gataa! `vacantsaaaaa!de cat timp am asteptt.craciun revelion :"> aleaa aleaaa! teme de vacantsaa sunt!`daa cine le facee?!:)).eu una vreau sa staauuuu!`sa ies afaraaa!sa merg sa colind?!poatee:)).si nushh sa stau cu prieteniii!.daca sar suporta toti unii cu altii as sta cu toti la gramada.indiferent.dar cand ei se urasc.vor sa se bata.nu se suportaa!astaa eeee.pe randd!acum ma duc sa rad cu fuegoo pardon parrdonn rapperul ChZ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu