Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 decembrie 2010

Distraacctiee!Profesorii naspaa.

Heii saalutt >:D<.M'am intors dupa cum vezii dee laaa scoalaaa :|.Dea stiu stiu.profesorii astia.Doar pt ca stateam cu picioarele in banca si radeam  trebuia sa'mi 3.nunu.sunt nistee exxcrocii deeabia asteapta sa vaneze note si m'am saturat.ma vede numai pe mine altii nu suntt.ca am spus si eu odata ceva( bine nu odata de mai multe ori da nu conteaza) ca am comentat vai draga..sunt nesimtita.da ei cum dracu sunt.de acum in colo .o sa rad intr'una si si nu o sa scriu sa vad daca;i convinee.se crede ea smechera vai.
Daa:))m'am enervat superr rau dar acum mi'am descarcat nervii aicii:*.A foostt oo zii plinaa dee cacatuurii/
Profa:substantivul nustiu care inseamna nustiu ce.
Eu:nuuu stiuu deasteaa.
Profa:daca ami comentezi odata 3/
Eu:Sa morii tuu.
Dupaa 5 minutee.
Profa:Maria 3.
Eu:cee am facutt?aoleu ce puscariee.
Profa:daca mai intrebi asta odata iti mai scad din nota.pt ca esti un copil nesimtit.si la ora mea nu se sta cu picioarele in banca.
Eu:ee daa>?:))
Da ma amuzat foarte tare.Mai aless collegul meuu amuzantt petree:>:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu