Totalul afișărilor de pagină

joi, 9 decembrie 2010

Profe proastee.

Bunaaa.Ce faceetii?.
Astazi a fost  o zi urata naspa proasta etc.din toate punctele de vedere.ora de germana=cea mai de cacat ora din viata mea.adica ridic mana ma pune sa zic zic ceva cica nu de asat vorbeam iesii afaaraa.am iesit afara mam asezat in cur pe holl.cu fata la camera asaa.si am stat acolo 5 min.a batut la usa imi cer scuze cica.nu tiam dat voie sa intrii iesi afara.am iesit.se sunase era si 3 minute numai suportam dejaa tremuram toata de nervi.intr'un final iese eaa.cicaa.ora viitoare daca nu esti cu toate 4 lectiile 2.iam comentat urat si cica ai grija.ee naa ee handicapata rau.dupaiaa aveam tehnologie cu dirigaa.eu numai puteam de nervii.si diriga ma lua la intrebari.am inceput sa plang de draci si aia ma intreba acolo ce am.la caree euu: lasamaa dracu in paze.ma lasat .dupaia dupa ce mia trecut mam dus miam cerut scuze bla bla.si ma intrb ce am.iam povestit totu.dar nu ar fi chestie de inv.ca  pot sa invat 2 prop sunt super scurte.dar luni dau teza si la mate. si ea proasta ma rog.a zis dirigaa ca o sa vb cu ea.daaca nu rezolva ma mut si gata.imi bag picioru .de parca ar fi scoala ei.PROFA PROASTAA!Din cauza ei am inceput eu sa plang de nervi.eee.nu se poatee.mama decii la fiecare ora o sa comentez s avad cati de 2 poate sami puna.sau de cate ori ma da afara!proasta dracu.e hai deja miam facut multi nervi cu ea.dea a fost o zii naspa naspaa naspaa.abiaa astept mainee ne aducee tezele la romanaaa ;xx.vaii 10 iauu .daa si am si sport.da cine'l facee.o zi perfectaa.nu am nimic de inv la istorieee.cea mai tare profaa logicc.englezaa e vai cine invata?:))mate si romaana.zi perfectaa.daaa siii asa e povesteaa meeaa.hai caa vreau sa editez nistee pozeee (pozitiuunii) sii te lass.daca e vb mainee:*ceaooo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu