Totalul afișărilor de pagină

duminică, 12 decembrie 2010

Frig.distractie.prieteni.!;x

Heeii m'am intorrss.vreau sa zic ca a fost minunaatt minunnat ma crezziii:>.bine cea mai mare parte am stat joss pe gheata si pe balustrada aia si acolo inauntru pe canapelele alea albee moi moii stii ttuu/am cazut credca de vreo 1000000 de orii.la un moment dat numai puteam sa'mi misc piciorul credeam caa sa rupt draacuu.da nu m'am lovit la oosu curului atata tot.am dansaat.dansull pinguinului,macarena.mi'am batut joc dee o idioataaa.
eeu: cee faaataa ai faa?:))
aiaa::)
eu:dadaa ce te uiti!despre tine vorbeam.
si pana sa saturat si a plecat.proasta drq:)).
am fkt trenulettuul si din cauza asta am cazut eu:)).vreau sa zic intr'un cuvant ca a fost minunat.mi''au inghetat degetele.deabia  scriu acum.cand am plecat noi deabia atunci veneau daiaa buniii.da nu conteaazaa.eu sunt ocupata momentan:)).glumeam maa.da a fst misto.si maine am teza laa matee si trebuiee sa invat:((.off viata greaaa.daa mia placutt.adicaa Dumnezeu mi'a dat o viata iar eu tresa imi bat joc de eaa:)?nuu.trebuiee so traiesc.cu toate micile obstacole care'mi ies in calee.trebuie sa trec peste ele.
Bineeee .hai ca ma ducc ssaa faac mateee.:((.bleahh.paaaaaaa:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu